HMS og Kvalitetsstyring

Kontinuerlig forbedring er grunntanken for både HMS- og kvalitetsarbeidet i Vertikal Service.
Gjennom å overvåke, måle og analysere våre arbeidsprosesser finner vi forbedringsmuligheter som kan heve standarden til et ennå høyere nivå.
Gjennom interne seminar og moderne teknologi deler vi erfaringer og finner frem til gode løsninger på utfordringene vi står ovenfor.

Styringssystemet til Vertikal Service AS er sertifisert i henhold til ISO 9001:2008 av Det Norske Veritas.

Vi er registrert i kvalifikasjonssystemet Achilles med ID-nummer 26810.

Vertikal Service AS tilfredsstiller kravene til kategori 2 leverandører i NORSOK S-006.

Selskapet er NTO-registrert, NO 508.

 

Politikk for HMS og Kvalitet


Vi skal arbeide sikkert, ingen arbeidsoppgaver er viktigere enn sikkerheten.

Null skader på personer, miljø og materielle verdier er vår viktigste målsetning.


Vi skal levere tjenester som innfrir kundens forventninger og kvalitetskrav.


Vi skal levere tjenester med riktig kvalitet, til riktig tid, på riktig sted.


Vi skal love det vi kan holde, og holde det vi lover.


Vi skal gjennom å rapportere, analysere og lære av erfaringer og tilbakemeldinger kontinuerlig forbedre våre arbeidsprosesser.

Vi skal overholde interne prosedyrer og myndighetenes lover og forskrifter.


Ansatte er like viktige som våre kunder, vi skal derfor samarbeide for å finne gode løsninger for både ansatte, kunder og bedriften.


En Vertikaler er:

  • Sikkerhetsorientert

  • Profesjonell
  • Serviceinnstilt

  • Pålitelig

  • Fleksibel
  • Klar for utfordringer

 

Kontakt

Vertikal Service AS

Furene 24, 6105 Volda

Telefon:  +47 700 55 990
Epost:  post [a] vertikalservice [.] no


Artikler

Flere artikler